sobota 2. novembra 2013

Halloween

Ahojček
Hlásim sa po dĺĺĺĺhom čase,ale za tú uplynulú dobu mi nezostával čas pridávať sem príspevky.I keď líčení sa mi pár nahromadilo.Síce som stratila pár followeriek-nevadí... :) Dnes to napravím a prídám vám sem pár fotiek zo včerajšej halloweenskej párty na ktorej som sa účastnila spolu s naj segrou a jej priateľom.Cenu (vodku+6energeťákov)sme síce nevyhrali,no pozornosť sme pútali dosť :D Všetok makeup je moja práca,ja som sa veľmi tešila že sa môžem konečne kreatívne angažovať a aj si tak niekam vyjsť. Veľmi sme sa na sebe smiali,neviem čo by bolo keby nás na aute zastavili policajti...

                                                                          JA

                                                        Seeeegra


Uhádnete,aké sme masky?
Krásny sviatočný deň

3 komentáre:

Moje milé komentáre