sobota 13. apríla 2013

Chutné podanie špenátu

Zdravím všetkých mojich čitateľov. Prinášam sem receptík z môjho dnešného obeda,ktorý je rýchly-zdravý-chutný a ak si ho dáte v rozumnom množstve,určite z neho nepriberiete.
Na špenátové palacinky budete potrebovať:
450g mrazeného špenátového pretlaku
500ml mlieka(u mňa sójového)                      
200g polohr.špaldovej múky
200g cícerovej múky
2 vajcia
štipka soli (morskej)
Všetky ingrediencie zmiešame dokopy a pečieme na panvici-či už s olejom alebo bez.Nezľaknite sa,ak sa vám bude cesto zdať husté-tak to má byť.Plníme a papáme.

Plnka:
biely cottage syr al. tvaroh

Príloha:
Zeleninový šalátik



Pozor však na množstvo! Z gramáže ktorú som sem udala vyjde pomerne veľké množstvo palaciniek Avšak pri chudnutí(to je môj prípad) sa smú zjesť max.2 palacinky s 50g tvarohu al.cottage syra.Zeleninky samozrejme véééééľa. :D
Dobrú chuť!

8 komentárov:

  1. dá sa hotové jedlo posielať poštou? asi nie čo :D :D :D
    ináč by som ti to hneď teraz objednala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jemine,si strasne zlata.Ja by som ti ho hned poslala.Len neviem ako by to dopadlo :D inak jedneho casu som mala chut si otvorit restiku so zdravym varenim,no chce to strasne investicie.Ale ja som otvorena comukolvek :)

      Odstrániť
    2. no ak ťa to baví, nečakaj a otváraj :D určite ak raz budeš mať nejaký podnik tohto žánru rada prídem ochutnať takéto dobrotky :D

      Odstrániť
    3. :) to si ma velmi potesila...

      Odstrániť
  2. kolko z toho vyjde asi palaciniek? ja sice spenat nemusim, ale takto to nevyzera az tak zle:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuha Evie,netusim.Ono to cesto je take hutnejsie. cca 15? zalezi od hrubky

      Odstrániť
  3. vyzerá to fantasticky...kiež by som si už nespravila banánové palacinky :D

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre