pondelok 11. marca 2013

Tutorial-Purple&white

Krásny dník želám. Včera som spracovala ďalšie video do mojej zbierky. Týka sa bielo-fialového líčenia-samozrejme s prevahou rôznych odtieňov fialovej. Z nechtov som túto farebnosť preniesla aj do líčenia a ozvláštnila ešte trblietavou linkou.Celé líčenie dotvorili umelé riasy,bez ktorých u mňa výrazné líčenie nemá šmrnc. Presvedčiť a inšpirovať sa môžete nižšie v samotnom videu. Je trošku dlhšie,hádam to nebude až tak vadiť.
Papa




                         




15 komentárov:

  1. nádherné :-o celá pekná, nielen oči

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, no tie fotky som tam vybrala také najschopnejšie.V skutočnosti vyzerám... :D

      Odstrániť
  2. Bielo fialové som chcela aj ja! Si ma predbehla! =D Ale ako sa poznám, určite by som tam dala aj čierny tieň. Inak krásne!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) aj tak by sme mali rovnaký iba názov.To sa proste nedá namaľovať 2x tak isto :D a ďakujem

      Odstrániť
  3. naozaj krasne ja mam fialove licenie velmi rada!

    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o Macadamia hair vyrobky, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fialová asi žiadnu z nás nesklame...
      A do giveaway som zapojená-uvidím či sa pošťastí :)

      Odstrániť
  4. Tak toto je mega super líčenie ..od farieb po prechody...fakt profesionálne ! :)veľmi chválim aj vlasy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa ste super vy-moje citatelky. Dakujem a strasne sa tesim ze vas mam :*

      Odstrániť
  5. perfektne, profesionalne, klobuk dole!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre