štvrtok 7. februára 2013

Video tutoriál-Valentínsky mejkap

Ako som už včera avízovala že pribudne nové video,tak je tu. Chytila som sa samozrejme asi najaktuálnejšej témy-Valentín.Ja ho veľmi nemusím,ale tak aspoň je príležitosť niekoho obdarovať,či radšej byť obdarovaný(aspoň u mňa to tak je :P ). No nemusí to byť zrovna poňaté ako deň dávania červených srdiečkových vecí s nápisom ,,MILUJEM ŤA,, . Ja si radšej vychutnávam tento deň s mojím drahým,uvarím dobrú večeru len pre nás,nalejeme si kvalitné sladučké vínko a užívame si prítomnosť toho druhého...





***



Ak viete,že na večeru budete pozvané,môžete sa inšpirovať aj týmto líčením.
Schválne to dávam takto v predstihu,aby ste si to stihli napozerať.
LiJa

12 komentárov:

  1. Hello dear very nice blog! fantastic tutorial :) I follow you with pleasure, your new follower;) you expect from me!

    http://teanonsolomoda.blogspot.it/

    Kiss Tea.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pozerala som hneď ako bolo tu. Jani krása!!!! Skús k tomu porobiť aj nejaké fotky. Lebo by si to mohla šupnúť napríklad na preen.me a dať k tomu (fotke) link na video. Si šikovná, tak nech to vidí celý svet! =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som hrdá,že mám takéto followerky!!! Veľmi ti ďakujem a idem sa tam kuk.

      Odstrániť
  3. veľmi krásne líčenie. my doma valentína neslávime, my ho slávime celý rok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;o) Tak touto odpoveďou si ma dostala... Úžasné!

      Odstrániť
  4. znovu perfektne :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  5. môžem sa spýtať odkiaľ máš tú čelenku čo máš na hlave??..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj vo mne vzdy evokuje valentin ruzove licenie :)
    Inak dnes recenzia na super lacnu F&F kozmetiku tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/f-kozmetika.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to co napisem bude od veci pretoze je to mimo toho o com je tento clanok :D
    ale velmi sa mi paci ako mas blog spraveny :) tie kvetinky su super :D

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre