nedeľa 3. februára 2013

Video tutoriál-Plesový mejkap

Keďže je plesová sezóna stále v plnom prúde,natočila som pre vás videjko-nie príliiš výrazného a ani náročného na techniku. Schválne som použila iba jednu paletku Flormar Quatro tieňov,lebo nie každá holka ich má tucet. Stavila som na čierno-bielo-šedé,keďže túto sezónu je čierna IN,no mnohé na ňu siahajú aj keď to móda práve nediktuje :D . Celé líčenie som ozvláštnila trblietavou linkou,ktorá nieje nevyhnutná. V prípade otázok ma kontaktujte v komentároch. Príjemné pozeranie a krásnu nedeľu.


***
***






LiJa


10 komentárov:

  1. Krásne, už Ťa dlhšie sledujem, si veľmi šikovná =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekné, podarilo sa ti to. a krásne náušnice máš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kujem :) no a tie nausnice som mala na usiach asi 2x,tak som si povedala ze je ich skoda.Tak dostali tu cest ucinkovat vo videu :D :D

      Odstrániť
  3. zase super nalicene. ja by som tak surne potrebovala kurz! :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné líčení, hodně ti to sluší :-) jsi šikovná !!

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre