nedeľa 24. februára 2013

Nails Nails-ó tie nechty

Pri prezeraní rôznych blogov sa viem riadne namotivovať. Najnovšie sa mi zapáčilo zdobenie nechtov pomocou zdobiacich pier. Donedávna som však bola v tom,že na Slovensku sa nedajú objednať.Vačšinou totiž chodím len po ebay a kochám sa,čo všetko sa tam dá kúpiť a za aké ceny. Nie vždy sa to oplatí aj ku nám do Európy.Tiež treba vedieť anglicky(hlavne pri dohode s predávajúcimi),no a najdôležitejšie je mať svoj účet-niečo na ňom :D-a aktivovaný PAY PAL. Ja spĺňam veľmi málo z týchto kritérii a preto mi zostáva ďalšia možnosť,čakať kým niečo podobné bude aj u nás,za prijateľnú cenu.Voči slovenským eshopom som tak trochu skeptická,lebo aj keď sa už niečo naozaj za dobrú cenu oplatí,pokazí to vždy vysoké poštovné. To ma vie hneď odradiť a kúpa sa opať zamieta. Nedávny prípad bol však výnimkou. Na blogu u Beauty by Suzi kde vždy obdivujem jej krásne nechty,som uvidela,že tieto moje vysnívané zdobiace perá používa.Neváhala som a opýtala som sa,kde ich kupovala ona. Svojou odpoveďou ma veľmi prekvapila-na slovenskom eshope... ja som ich tam našla,no už neboli na sklade.Tak davaj ho do googlu a šlo sa na to.Dobrá cena+prijateľné poštovné.Našla som! Na stránke http://www.nechtovyraj.sk/nechtovyraj/eshop/0/3/5/142-Zdobiace-pera-obojstranne-5ks kde ich kúpite teraz v zľave len za 4,50€-5ks! Ja som platila prevodom a tak ma to aj s poštovným vyšlo na celých 6€. Dodávka bola rýchla,doručená v bublinkovej obálke a ešte dokonca aj s malým darčekom(ten vždy poteší) zlatými flitrami. Môžem len odporúčať.

zdobiace perá 4,50€


Ďalej vám chcem ešte ukázať dva laky na nechty z ich noviniek.

03 WITH X´SAND O´S 
1,59€ -5ml

03 CRAZY IN LOVE
1,59€ -5ml

Laky majú dobrý štetček,nie sú riedke,v dvoch vrstvách dostatočne kryjú a pomerne rýchlo vám na nechtoch uschnú.V tom trblietavom laku musíte síce tie srdiečka trošku loviť,no to ja musím skoro v každom takomto laku,keď chcem vydolovať tie väčšie kúsky.
U mňa však tieto laky od essence zabodovali.

Máte aj vy niektorý z nich,popr.v inej farbe?
Krásny zvyšok nedele

Najbližšie chystám zdobenie nechtov s mojimi zdobiacimi perami. Dúfam že mi to vyjde a budem sa vám tu môcť pochváliť nejakým výtvorom. 
PaPa






18 komentárov:

  1. jééj :) strašne sa mi tieto zdobiace pomôcky páčia a videla som niečo podobné aj od Essence, tie si neskúšala ? :)
    môžeš sa u mňa na blogu zapojiť do GA :) onedlho končí :)
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vôbec som netušila,že essence niečo také má :/ vždy keď idem unás do drogérie buď je tam všetko vyrabované,alebo to ani nedostanú.

      Odstrániť
  2. ten efektový nadlak je prenádherný! :)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten fialový lak sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si mala vidieť,keď som ho zbadala ja... :P slintačky :D

      Odstrániť
  4. ahoj neviem ci si z Kosic, ale ak ano urcite zajdi na Zvonarsku do obchodu Biostyle, super vecicky tam maju, aj kvalitne.mam odskusane :D
    prikladam aj link na ich stranku : http://www.biostyle.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niesom sice z KE,som uplne z opacneho konca,ale tak eshop to isti...
      Dakujem

      Odstrániť
  5. Essence mal len jedno a len v druhom stojane, ak sa nemýlim. Inak ja som najprv našla stránku, kde si pýtali 15 eur a ešte chceli 3 týždne, aby som na ne čakala. no prd. a našla som spomínanú stránku. som si robila srandu, že "bodkovačom" som spravila reklamu, lebo sú tam momentálne vypredané :-D a vďaka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D no vidiš-a mne sa uz neuslo.Teraz uvidime,ci sa vypredaju na tomto eshope :D nemas zaco,rada

      Odstrániť
  6. ten srdíčkovaný jsem nikde nesehnala :( ale jsou hezké :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. uplne sa mi páči ten podkladový, aj bez srdiečok je skvelý

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale kedze som si kupila aj ten druhy,tak ich musim predsa otrcit oba :)

      Odstrániť
  8. nechtiky sa ti moc podarili a tesim sa na tie so zdobiacimi perami:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem,islo mi hlavne o to ukazat tie laky,nechtami sa velmi nechvalim :)

      Odstrániť
  9. Priznam se, ze takhle zdobit bych ted nemela nervy! Ale moc se ti to povedlo .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem,zvladla by si to urcite aj ty lavou-zadnou ;)

      Odstrániť
  10. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najdeš tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre