streda 20. februára 2013

DIY-vyzdob si blúzku

Dlhšiu dobu som nevedela prísť na chuť tomuto romanticko-rockovému štýlu.Teraz na ňom však už poriadne fičím. Keď som však išla nedávno okolo ochodu NY a uvidela tam tú nádhernu blúzku na leto s golierikom s rockovými pichliačmi,hneď ma očarila. Ale dať za kúsok handry(síce pre mňa veľmi peknej) 15€... A budem to nosiť jednu sezónu... :D  Tak som sa rozhodla pre inú alternatívu. Všetky tieto veci,čo vám dnes predstavím,sa ku mne dostali úplnou náhodou(alebo nie?). V našom mestečku mám veľmi obľúbený sekáč,do ktorého občas zájdem.Veľa krát tam natrafím na úplne nové veci,ešte aj s výsačkou. Aj pri tomto nákupe sa mi stalo. Dokonca som natrafila na výpredaj.Takže ešte z tých super cien-zľava? No vyberala som ako o život.A pri predstave,že to na nikom inom neuvídím... Za štyri tieto veci som tam nechala 11,50€. Dobrá kúpa!

Svetrík 1,50€ * Smaragdová blúzka 6€ * Sukňa 2€ *

Blúzka ktorú som použila na DYI  2€

Ozdobné nity som si objednávala cez intrenet 50ks-5€ a gombíky v galantérii 0,90€

***
Postup


Ja som sa rozhodla ozdobiť si golierik.Ak máte predstavu ako chcete nity vo finále mať,môžete rovno začať.Ak nie,nity si najprv na miesto kde ich chcete dať iba priložte.Ak ste rozhodnuté,že na vami určenom mieste ich určite chcete,nit veľmi silno pritlačte,až sa vám jeho pichliačiky objavia na druhej strane.

Takto.
Potom ich silno pritlačte nožíkom.Naozaj veľmi silno,lebo sa potom môže stať že po opraní vám na blúzke nezostane nič :D (môj prípad)


Takto ozdobné nity môžete ukladať a ulkadať...Všetko je na vašej fantázii. Niekedy je však menej-viac

Nakoniec prišiť ešte nové gombíky(tie staré boli hrozné).
A blúzka je hotová

tu je výsledok

Ako sa vám páči?
LiJa








9 komentárov:

Moje milé komentáre