pondelok 17. septembra 2012

!GIVEAWAY!

Ahojte :) Keďže nám začal nový týždeň,s novým týždňom prichádzajú aj nové výzvy. Tá moja pre vás znie-Giveaway. Moja prvá... Pre dve  z vás...
Pravidlá:
- Verejný sledovateľ
- Fanúšik stránky na FB
- Naj príspevok(podľa teba) na mojom blogu
- Nechať v komentári tvoj mail
- Pre SR aj ČR
Súťaž potrvá do 1.10.2012 a výherkyne vyžrebujem cez random (najradšej by som to urobila tak svojsky,ale aby ste si nemysleli že švindľujem),tak sa držím tohto-ako aj iné bloggerky.

Ceny:



Každá jedna z týchto vecí nebola ani raz použitá a sú zakúpené mnou,z mojich fin.prostriedkov. V obchode kde som kupovala tie náušničky ma trochu sklamali že mi ich zabalili bez výsačky, na ktorej boli zavesené. Tak snáď vám to nebude vadiť ;)
Budem rada keď sa všéééétky zapojíte.
PaPa


34 komentárov:

  1. Skvelá giveaway :)
    Naj príspevok? po dlhom rozmýšlani som vybrala
    1 šatka 3x inak :)
    Je to fakt skvely typ :)
    Pathusqa-87@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som tam, kde je giveaway :)
    gfc - she.is.the.one
    fb liked - ema sheistheone
    zdielam link tu - http://www.facebook.com/ema.sheistheone?ref=tn_tnmn
    dayelegant@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC - Veronika
    FB - VeRonika Zorska
    páči sa mi článok: 70 sukien mala... a taktiež 5x NIE :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super dárečky:))
    Sleduji jako Deni:)
    Na fb sleduji jako Deni Rožanská
    Nejvíc se mi líbí 5x nie
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fantastické darčeky :)) som rada že sa možem zapojiť ...ešte som nikdy veboc nič nevyhrala tak teraz skusim štastiee :):D:)

    Sleudjem na fb : Isabelle Matyoova a aj na blogu ! :D
    mne sa najviac páči pigmenty essence :)

    izurka357@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. FB- Eva Richterová
    Moc se mi libi clanky s licenim :-) a taky galaxy nehty :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krasne vecicky si nam nakupila :)
    FB- Sim Onee

    naposledy bol pre mna poucny clanok o liceni s pigmentmi essence :)

    fashovv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všude sleduji ;-).
    Nejvíc se mi líbí příspěvek s galaxy nails.

    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sleduju:)
    nejlepší určitě článek s líčením:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. úžasná give away :) ten první dárek je úžasný :)
    jinak vše splňuji :)
    nejvíce se mi líbí všechny tvé příspěvky s očním makeupem :) skvělá inspirace a ty barvy !! :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Parádní:)
    http://beautylife-lija.blogspot.sk/2012/08/7-0-sukien-mala.html

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sleduji jako Swea Wialt, na FB jako Světlana Ž.
    Nejvíce se mi líbil příspěvek Party LooK x2, který se ti vážně podařil.
    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. :)
    zaujal ma príspevok o nových pigmentoch od essencu
    som nová na fb- Nataša Findrová
    natasa.findrova@gmail.com
    a asi balíček číslo 2
    môj blog: natsnailart.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj, sleduji přes GFC i Facebook (Klára Suchá)
    Nejvíce mě zaujal článek s receptem na domácí müsli, určitě ho vyzkouším!
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvělá giveaway:)
    Sleduji na GFC i na Fb(Yoko Nguyen)
    nejvíce se mi líbí článek In Love with Pink

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. http://beautylife-lija.blogspot.sk/2012/08/7-0-sukien-mala.html

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. gfc aleachim15
    fb Michaela Loffler
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC Alice-little
    fb. alena poláčková

    ajapolacek@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. najviac sa mi páči príspevok 5x NIE
    petra.fejova@gmail.com
    fb: Peťa Fejová

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Všecko splněno, na FB sledujem jako Penny Lane :) Nejvíc se mi líbí článek o galaxy nehtech :)
    shelly0queen@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. mne sa páčia tvoje líčenia... konkrétne si nevyberiem... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super GIVEAWAY :)
    Všetky sú pohode :)
    pawuska117@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. nejvíc se mi líbil příspěvek s jedním šátkem třikrát jinak, ale super jsou všechny! :)

    annacooperova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Mě se líbil recept na domácí musli :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. ahoj, krasny blog, jsem novacek a jsem rada, ze sem sem zabrouzdala :)
    Protoze ted testuji kosmetiku MUA (mimochodem chodim okolo ni uz 5 let a vsimla jsem si pred mesicem poprve, ziju v UK) tak se mi libil clanek Make up s MUA paletkou.
    Sleduji te tu i na fb ;)
    michaelawimerova@yahoo.co.uk

    Timto bych te rada pozvala na mou giveaway ;)
    http://wimim-wimim.blogspot.co.uk/2012/09/moje-druha-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Páči sa mi 1 šatka 3x inak :)
    Majushqa14@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ahoj :) pekná giveaway :)) Pravidlá som splnila, preto sa zapájam do súťaže :) Najkrajší článok ?? Moc moc sa mi páči Dark Romance :)) To tvoje líčenie .. no áách :DDD Dúfam že budemmať štastie a vyhrám :))
    môj email : kristina.konkolova@centrum.sk :))

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Naj prispevok je o domacom musli. :)Ale inak vsetky su super,od liciacich az po Galaxy nails.
    marcelavrabcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ten s tou šatkou 1 šatka 3x inak uzastn tip:)

    simonkasasinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sleduju fb, i skrz GFC
    http://beautylife-lija.blogspot.sk/2012/09/galaxy-nails.html
    monikahruba@seznam.cz

    Pěkná soutěž.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. http://beautylife-lija.blogspot.sk/2012/09/dark-romance.html
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. domaci musli, něco takového jsem dlouho hledala :))) jinak sleduji přes fb (lucie S)..:)


    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Sledujem :) Naj príspevok? Teda,naozaj neviem,páči sa mi každé jedno líčenie,alebo galaxy nechty.Najlepší je asi ten so šatkou na rôzne spôsoby :)
    Krásne ceny!!
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  34. 5x nie či šatka 3x inak sa mi veľmi páčili a samozrejme bolo ťažké vybrať, páči sa mi všetko aj príjemne farebne zladený design

    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Moje milé komentáre